loading...
سلام
امیر زمانی بازدید : 4 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

. Pdf@koolwire.com اگر به این ایمیل یک بزنید و به آن یک فایل مثل یک عکس یا یک پرونده آفیس را الصاق کنید این ایمیل به شما یک نسخه PDF آن را میل می کند. به همین راحتی! ۲. photos@flickr.com فلیکر برای شما یک آدرس در اینجا تهیه کرده است که اگر از طریق آن عکسی را ( از طریق الصاق کردن ) بفرستید آن وقت عکس شما در فلیکر آپلود می شود. موضوع نامه تیتر و بدنه نامه توضیحات عکس را تشکبل خواهند داد. ۳. prod@writely.com این آدرس ایمیل برای گوگل داک است و شما می توانید مطالب خود را از طریق این سامانه برای گوگل داک بفرستید. این قسمت هم برای شما تهیه شده است. ۴. wsmith@wordsmith.org شما می توانید از طریق این آدرس ایمیل متن خودتان را ترجمه کنید. یعنی کلمه شما از نظر معنی برای شما باز می شود. ساده ترین راه برای فهمیدن ترجمه انگلیسی به انگلیسی یک لغت. فقط یادتان باشد در عنوان بنویسید define myword و در متن نامه هم که عبارتتون رو بنویسید. ۵. go@blogger.com اگر از داشبودتون گزینه ارسال بوسیله ایمیل را علامت بزنید می توانید از طریق این آدرس ایمیل به بلاگرتون مطلب بفرستید. مخصوصا الان که در دسترس نیست! ۶. pdf2txt@adobe.com یک هدیه بسیار زیبا. PDF تان را به ایمیل سنجاق کنید و آن را برای سایت آدوبی بفرستید. نسخه متنی فایل شما آماده است. این هم یک راه حل آلترناتیو برای زمانی که یک PDF خوان دم دست نیست! ۷. www@web2mail.com و این هم یک ایمیل واقعا به دردبخور! سایت اجرا نمی شود؟ آدرس بدهید. یک کپی تحویل بگیرید. امتحان کنید

امیر زمانی بازدید : 4 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چرا نمي توان در ويندوز پوشه اي به نام CON و PRN  ساخت؟
این سوال و چندتای دیگر از معماهایی است که حتی خود شرکت مایکروسافت (Microsoft) هم پاسخی برای آنها ندارد. اگر سعی کنید در هر جایی از ویندوز فلدری (folder) به نام CON یا PRN درست کنید این فلدر به نام New Folder تغییر نام خواهد داد. در واقع ویندوز (Windows) نام CON را از شما نمی پذیرد و نام پیش فرض خود را بر روی فلدر ایجاد شده می گذارد.

از دیگر معما های عجیب ویندوز آن است که اگر در یک فایل متنی خالی (با پسوند txt) عبارت Bush hid the facts را تایپ نمایید و آن را ذخیره کنید. وقتی این فایل تکست را دوباره باز می کنید با تعدادی علامت سوال ؟ مواجه می شوید. برای ساخت یک فایل متنی می توانید در محل مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه New Text Document را انتخاب نمایید.

یکی دیگر از عجایب مایکروسافت مربوط به نرم افزار واژه پرداز این شرکت یعنی Word  می باشد. این نرم افزار جزئی از مجموعه ی Office  است. اگر در این برنامه عبارت =rand (200, 99) و یا عبارت هایی مشابه تایپ نمایید متنی طولانی مربوط به راهنمای نرم افزار به زبان انگلیسی جایگزین خواهد شد.

امیر زمانی بازدید : 4 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بسیاری از افراد تصور می‌کنند نمی‌توان فولدری ساخت که نشود آن را پاک کرد یا نامش را تغییر داد. این کار قابل انجام است. تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

 

گام اول: فولدری بسازید و یکی از این نام‌ها را برای آن بگذارید:

conauxlpt1lpt2lpt3lpt4lpt5lpt6lpt7lpt8lpt9

توجه: نام فولدر باید به همین صورت باشد. چرا که این‌ها، اسامی رزرو شده در ویندوز هستند.

گام دوم: CMD یا Command Prompt را اجرا کنید.

گام سوم: به یاد داشته باشید که فولدر شما نباید در درایوی باشد که ویندوز روی آن نصب شده است. 
در CMD عبارت «:D» را تایپ کرده و کلید اینتر را بفشارید.

گام چهارم: در این مرحله عبارت «\md con» را تایپ کرده و اینتر کنید. (دستور md در DOS، برای ساخت دایرکتوری استفاده می‌شود.)

گام پنجم: به جای عبارت con، می‌توانید یکی از عبارت‌های زیر نیز استفاده کنید.
auxlpt1lpt2lpt3lpt4lpt5lpt6lpt7lpt8lpt9

گام ششم: حالا اگر به درایو D نگاهی بیندازید، یک دایرکتوری به اسم con وجود دارد؛ که البته نمی‌توان آن را پاک کرد و هنگام پاک کردن با پیغام خطای ویندوز می‌شوید.

* * *

همانگونه که در بالا اشاره شد، پاک کردن این فولدر به طور معمول امکانپذیر نیست و باید مراحل زیر را دنبال کرد:

گام اول: CMD را اجرا کنید.

گام دوم: عبارت «:D» تایپ کرده و کلید اینتر را فشار دهید. (D نام درایوی که دایرکتوری مرحله قبل را در آن ساختید.)

گام سوم: حالا عبارت «\rd con» را تایپ کرده و اینتر کنید. (دستور rd برای حذف دایرکتوری در DOS استفاده می‌شود.)

گام چهارم: تمام! اگر وارد دایرکتوری شوید، فولدر را نخواهید دهید چون به کمک دستور گام سوم پاک شده است.

امیر زمانی بازدید : 4 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید برایتان پیش امده باشد که نرم افزاری را بر روی رایانه تان نصب کرده باشید اما به سریال یا کرک ان نرم افزار دسترسی نداشته باشید

 

با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما یاد خواهیم داد به راحتی میتوانید وسائل مورد نیاز برای فعال سازی نرم افزار مورد نظر را از طریق موتور جستجوی گوگل پیدا کنید .

برای اینکار فقط کافی است در قسمت جستجوی گوگل اینچنین تایپ کنید : Software 94fbr

به جای Software فقط کافی است نام نرم افزار مورد نظر را وارد کنید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 173